2011. szeptember 20., kedd

Mai bentóm


Ma rövid napom volt, ezért csak kis bentót csináltam. Alul van egy virág alakú rántotta, azon tészta, kis üvegben mellé szósz. A tésztába belekeverve egy kis kukorica van. A tetejére farigcsáltam répavirág, és répahal formákat, vágtam mellé paradicsom-szeletkéket, é fetasajt-kockákat. Mellé vittem még egy Cerbona müzliszeletet, ééés ilyet:


Gyümölcsös kosárka csokikrémmel. Pár recept összedolgozásából született.

tésztához:
  • 20 dkg liszt
  • 10 dkg cukor
  • 1 cs sütőpor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • fél citrom leve
  • 1 tojás
  • 12 dkg margarin
  • 10 dlg zsemlemorzsa
http://www.nosalty.hu/epres_kosarkak_recept_5930 )

krémhez:


Mindent a recept szerint csináltam, és isteni lett, mint mindig :) 



A kosárkákat megtöltöttem krémmel, és vegyes gyümölcs keveréket szórtam rá. Leöntöttem zselével (Nem zselatinossal, mert vegetáriánus vagyok, és azt nem ehetem meg. Zselatin helyett karragén volt benne.).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése